Scream, shout and tell everybody how you're going to leave

Jag. Har. Inte. Packat. Alls.
Jag har inte ens en resväska än.

Överallt läser jag om utbytesstudenter som börjat packa, har allt redo för avfärd. Men inte jag inte. Även fast jag åker om 11 dagar så har jag inte en aning om vilka kläder som ska med eller inte. Förstår inte. Att packa är verkligen inte kul. Och jag vet, jag vet så väl, att jag kommer glömma något hemma. Säg inte att det bara är jag som har svårt för att packa, kära utbytisar.
·
För övrigt har jag inte den blekaste om hur jag ska hinna med allt nu veckan innan jag åker. Jag ska träffa folk, säga adjö, packa, handla nödvändigheter samtidigt som jag spontant ska vara borta i Göteborg mellan måndag - torsdag.  
·
Men jag har mitt pass, visum och flygbiljetter. Och det är ju det som spelar någon roll.

Kommentarer
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Packa så lite som möjligt;) Jag vet inte hur det är när man är utbytesstudent men som au pair shoppar man då så grymt mycket att det blir svårt i slutet av året att få med sig allt hem. Men nu när jag åker som collegestudent tar jag nog med mig så mycket det bara går eftersom jag ska vara där i flera år...

2012-07-13 @ 22:43:28
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.se
Postat av: Linéa H

Hejsan!
Jag vill åka som utbytesstudent nästa år men jaghar lite frågor.
1. Fick du betala resan till USA? - eller betala EF
2. Hur funkar hela proccesen att bli antagen ?
Kram ^^

2012-07-15 @ 13:48:10
URL: http://paradiseyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0