Älskade pappa

Ett paket väntade på mig idag när jag kom hem från skolan - men inte vilket paket som helst inte! Ett fyrkantigt, brunt ett från min pappa. Tejpat var det. Rejält tejpat. Tejp överallt. Det tog cirkus femton minuter för mig att få bort all tejp, och under tejpen uppenbarade sig en rosa kartong. Javisst. Min kära pappa hade använt kartongen från brädspelet "Vem blir prinsessa?" att skicka innehållet i. Det är en sådan grej som bara skriker "Michael Berggren". Och det gjorde mig så lycklig. Paketet gjorde min dag (+ ett fint meddelande från kära Erica! Saknôr rä!).
 
Men till det viktigaste; innehållet. Två påsar djungelvrål, en påse lakritsremmar, en påse med salt Gott & Blandat och en tub med dillkaviar. En tub med dillkaviar. Älskade pappa. Nu fattas bara lite knäckebröd ju. 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha din pappa alltså! (Y)

2012-10-11 @ 22:55:12
URL: http://mywingscantfly.blogspot.com
Postat av: Thea

.. Du menar Mark Levengood? :>

2012-10-14 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0