Just a day

Hampton är litet. Litet, mysigt och amerikanskt. De har världens bästa mexikanska restaurang, La Carreta (där jag alltid beställer Burrito con Papas), från vilken jag är nyss hemkommen. Man får alltid en korg med tunna, supergoda nachos, och precis som på alla andra matställen i USA är det fri påfyllnad av dricka.
 
Jag har gått och blivit sjuk. Småsjuk i alla fall. Hostat har jag gjort konstant sedan förra onsdagen och börjar få halsont. Ett paket hemifrån från allra bästaste mormor och morfar gjorde dock min vecka så mycket bättre. ♥ Tre Marabou-chokladkakor, en påse pärlsocker och lakritspipor. Mycket bättre än så blir det inte. 

Brev har jag skrivit och skickat iväg, äntligen. Bättre sent än aldrig. Det är bara så knöligt (värmländska!) att göra sig tid att gå till the post office här i Hampton, det ligger så avigt till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0