Väntan

Ja, här är jag. Igen. När Gabbi bestämde sig för att starta en blogg om sina äventyr i Stockholm, kände jag också att jag behöver en ny start. En ny svensk blogg - då jag nu bara har min engelska. Jag kommer nog därför inte alls använda lika mycket engelska här som jag är van vid att göra vid vanliga, svenska situationer.
En annan bidragande faktor till att jag har börjat om på nytt är alla andra bloggar jag läst, om folk som skriver om sina förberedelser inför det stora året - och det vill jag också göra. Dock kommer min knappast vara lika intressant. Det är det inga tvivel om. Jag har även sträckläst en hel drös bloggar av folk som åkte till USA så sent som idag. Det gör mig så satans förväntansfull för nästa år. Då är det min tur.
·
Jag kan knappt bärga mig. Jag vill lämna den här hålan - och helst aldrig komma tillbaka. Studera, spara pengar, och flytta. Långt bort. Det ska jag göra.
·
Det är också den här bloggen jag kommer använda när jag är på andra sidan jordklotet, antagligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0