El bloggprofil

Förresten! Min bloggprofil finns nu uppe på utbytesstudent.se sen en tid tillbaka. Den lilla intervjun också, med några "visa" ord från mig och en väldans blek bild.
Den där blogglistan är dock himla praktisk. Det är så satans kul att peppa tillsammans, och läsa vad andra har för sig om dagarna. Det är oftast det jag gör när jag egentligen borde träna inför prov eller göra någon av de hemuppgifterna som aldrig verkar ta slut. Jag måste säga att läsa utbytesbloggar är mycket mer intressant än att skriva om perceptionpsykologi. Det borde lärarna förstå - att jag inte har tid att sitta med deras knepiga frågeställningar när jag förbereder mig för att åka bort i ett år.

Konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0