19 dagar

Idag är det 19 dagar kvar tills jag landar i USA. 19! Jag kommer ihåg så väl förra sommaren när det var dags för de utbytesstudenterna att åka, och då tyckte jag att ett år var så nära. Nu är det inte ens tre veckor kvar tills det är vår tur.

För några veckor sedan gjorde jag mitt besök på Amerikanska Ambassaden i Stockholm och fixade mitt visum vilket gick smärtfritt, dock ganska långtråkigt. Intervjun bestod av två frågor; vart jag skulle och om jag gick på gymnasiet - sedan var det klart. Jag har även fått reda på min flyginformation och jag lämnar Arlanda 08.00 den 24:e juli och mellanlandar på Island, för att sedan fortsätta till Boston och till campet vid Norwich University. Det verkar jättetrevligt, och jag kan knappt vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0