Massa "hej då"

Idag har varit en sådan dag då jag har sagt hej då till fem nära vänner, vänner som jag inte kommer träffa på elva månader ungefär. Att säga hej då var jobbigt.
Dock var dagen inte alls dålig på något vis, jag har också haft himla kul Bitterljuvt! Jag och Thea vaknade upp vid elva, mötte upp Nuuran på vägen och avklarade årets första dopp vid brofästet med kläderna på. Det gick finfint, precis som på den gamla goda tiden! Sedan drog dock Thea hemåt, och när Nuuran och jag torkat oss så gott det går började även vi vandra hemåt varefter jag fick säga hej då till fina Nuuran, kramades och sådant fint. 
Vid halv sju-tiden blev jag bjuden på supergod kladdkakefika i Uddeholm av kära Erica och Julia - som jag inte sett på hela sommaren, så det var superkul!  Vi umgicks, skrattade smått åt folk och småkollade på teve fram tills det var dags för mig att även säga hej då till dessa två filurer med kramar.
De sista jag har sagt hej då till idag är Malin och Gabriella, som kom på sina mopeder vid nio-tiden och stannade i två timmar. Vi åt godis, pratade, skrattade och skrev ett bra tag - ända tills jag följde med dem ut och kramades med dem i massor och sade många hej då'n. 
 
Förresten, imorgon åker jag. Eller idag, rättare sagt. Klockan elva på kvällen är vi tvungna att lämna hemmet med bilen för att påbörja resan ner mot Stockholm, där vi ska samlas kvart i sex på morgonen med en EF-representant.
Och. Jag. Har. Inte. Packat. Klart.


Kommentarer
Postat av: Julia

Ha det super bra nu gumman!!! Vi hörs:)) <333

2012-07-23 @ 01:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0