Nervositet

Resväskan är färdigpackad på 18.8 kg, och handbagaget är i stort sett färdigt det med. Elva ikväll åker jag hemifrån mot Stockholm, vilket ger mig en och en halv timme kvar här hemma - sen är jag på resande fot! En mellanlandning på Island, sen är det raka vägen till USA och Norwich University för campet på två veckor. Det här blir nog det sista inlägget jag skriver på bloggen fram tills jag är i USA på campet, om jag har tid och möjlighet att uppdatera på campet det vill säga. Annars hör ni inte av mig här förrän jag är på plats i Hampton, Arkansas hos familjen King! 
 
Tidigare idag sade jag adjö till min kära, fina Thea, det var jobbigt. Jättejobbigt. Hon hade bakat minimunkar som avskedsfika och vi kramades och grät. Vi som aldrig annars gråter. 

Kommentarer
Postat av: Sandra - Breakaway

Vilket långt camp, lär bli jättekul:) Stort lycka till!

2012-07-24 @ 21:45:47
URL: http://www.breakaway.se/
Postat av: Thea

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! <3 DU HAR DET BÄST, DU ÄR BÄST, MINA MUNKAR ÄR BÄST, HA DE BRA! :>

2012-08-05 @ 23:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0